مزایای سفارشی سازی مبلمان (مزایای تولیدی)

خرید مبلمان سفارشی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، پیچیده نیست. برای این کار کافی است که در ابتدا سبک و سلیقه خود را بشناسید و سپس بر اساس این سلیقه اقدام به خرید کنید. به منظور خرید مبلمان سفارشی می‌توانید مراحلی را طی کنید: اگر از سبک و مدل خاصی از مبلمان را می پسندید یا مبلمانی را مشاهده کرده اید که به سلیقه شما نزدیک تر است، عکسی از آن را تهییه کنید تا موقع سفارش انتخابی مطمئن داشته باشید.

بهترین نوع چوب در تولید مبلمان

بهترین چوب برای مبل از موضوعات مهمی است که در ذهن خریداران و حتی نجاران و سازندگان مبلمان چوبی همیشه دغدغه ای بزرگ بوده است. همانطور که می دانید هر چوب به تناسب ویژگی هایش برای کاربردهای خاصی مناسب تر است. اما امروزه از انواع…

عجیب ترین مدل های مبلمان

همیشه افرادی وجود دارند که دنیای اطراف را متفاوت تر از بقیه می بینند، همچنین متفاوت می اندیشند و عمل می کنند. این افراد عمدتا با تبدیل ایده های خاص خود به طرح های عملی شگفتی همه را بر می انگیزانند. این ایده های متفاوت و خلاقانه در عرصه مبلمان نیز ورود کرده است.

کدام یک؟ تعمییر یا خرید مبل نو

این که تعمیر مبل بهتر است یا خرید مبلمان نو را باید خودتان تشخیص دهید. به طور کلی اگرمبل سالم و خوبی دارید که ایراد جزئی پیدا کرده، به راحتی تعمیر می¬ شود وغیر منطقی است اگر بخواهیم دنبال خرید مبلمان نو باشیم، اما اگر وضعیت سلامت مبل خوب نیست و هزینه نجاری، رنگ‌ کاری و رویه کوبی بالایی دارد، تعمیر به صرفه نیست و باید به فکر تهیه یک مبل نو باشیم.

انتخاب و خرید فرش مناسب دکوراسیون

با رعایت نکاتی که در مقاله گفته شد، می توانید فرش مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون خود تهیه کنید. انتخاب فرش مناسب برای یک خانه مستلزم توجه دقیق به رنگ، طرح، اندازه و… نگهداری است. با گنجاندن این ترفندها در فرآیند تصمیم گیری خود، می توانید خانه خود را به یک پناهگاه شیک و جذاب تبدیل کنید. به یاد داشته باشید فرش چگونه مبلمان و دکوراسیون موجود شما را تکمیل می کند.

چه فرشی مناسب خانه های کوچک است؟

در این مقاله سعی شد تا با معرفی روش های مختلف و با انتخاب فرش مناسب، منزل شما بزرگتر به نظر برسد. همانطور که احتمالا متوجه شده اید، انتخاب فرش مناسب، اولین قدم برای رسیدن به هدف یعنی بزرگ دیده شدن منزل است. بنابراین در انتخاب فرش باید به طرح و اندازه و رنگ توجه داشت. برندهای مختلفی در بازار فرش وجود دارند که می توانند شما را در انتخاب فرش مناسب یاری کنند.

تفاوت فوم و اسفنج

فوم‌ با ترکیب مواد شیمیایی خاص در کوره ساخته می‌شود و دارای انواع مختلفی است. این تنوع باعث می‌شود تا فوم‌هایی با کیفیت‌های متفاوت و قیمت گوناگون در بازار موجود باشند. اما اسفنج، ابری معمولی است که در ضخامت‌های مختلف، تولید می‌شود.

چگونه مبل خوب را از بد تشخیص دهیم؟

تشخیص مبل خوب و مبل بد به متریال ساخت مبل بستگی دارد از این رو باید به جنس رویه و نوع چوب به کار رفته در اسکلت مبل و نیز جنس پارچه و اندازه مبل توجه شود. همچنین در تمیز بودن دوخت رویه هم دقت لازم را داشته باشید. آریا مبل با کیفیت ترین مبلمان و سرویس خواب و سرویس چوب را با بهترین متریال روز دنیا در تولیدی خود ارائه می‌نماید.

آشنایی با ام دی اف و کاربردهایش

ام دی اف یکی از بهترین متریال برای ساخت لوازم منزل، دکوری جات و مصارف صنعتی است. حضور این ماده در زندگی ما آنچنان فراگیر است که حتما همه‌ ی ما چند وسیله ‌ی ساخته شده از ام دی اف را داشته و از زیبایی آن لذت برده‌ایم. با توجه به نوع مصرف و انتظاری که از ورق ام دی اف دارید، می‌توانید انواع باکیفیت و مناسب آن را انتخاب کنید که هم دوام و کیفیت لازم را داشته باشد و هم از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

ام دی اف بهتر است یا لترون؟

در مقایسه میان ورق های ام دی اف و لترون عوامل زیادی وجود دارند که باید به آن‌ها توجه شود و هر کدام از این دو ویژگی‌ها و خصوصیات مخصوص خود را دارند و از نظر هرکس می‌تواند یک نوع مناسب باشد. موضوع مهم این است که ورق لترون قیمت مناسبی دارد که در کنار استحکام و تنوع به مشتری اطمینان خاطر می دهد.

آشنایی با چوب سند بلاست شده و مزیت های آن

سندبلاست بدون گرد و غبار یک راه حل بسیار خوب برای عناصر چوبی با زیبایی بیشتر است.
این راه حل طول عمر یک مبلمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و منجر به صرفه جویی قابل توجهی در طولانی مدت می شود.

شرایط و مدت اعتبار ضمانت نامه

دریافت محصول با کیفیت و منطبق بر شواهد مشتری، همواره از دغدغه های اصلی خریداران است. مجموعه مبلمان آریا برای برطرف کردن این نیاز خریداران، کیفیت تمامی محصولات تولید شده را طبق استانداردهای تعریف شده هر محصول، تضمین می کند. ضمانت نامه کیفیت برای محصولات…

چگونگی انتخاب میز تلوزیون

زمانی که شما یک تلویزیون خریداری می کنید؛ صددرصد به یک میز مجلل نیز نیاز دارید. از آنجا که تلویزیون در مرکز خانه قرار می گیرد شما می توانید با قراردادن وسایل دکوری کوچک و دوست داشتنی روی آن، فضایی مدرن را در خانه ایجاد کنید.

×

کارشناس فروش مبلمان آریا

× چطور می تونم کمکتون کنم؟